woensdag 28 september 2016

Bladwijzer

Het is hier even stil geweest op de blog. Ik ben sinds begin september terug in Antwerpen, na 2 maanden aan de kust gewert te hebben, en het is al druk geweest. Familie bezoekjes, eens gaan shoppen, late verjaardagsfeestjes waar ik niet kon bij zijn, start van het nieuwe schooljaar (dit jaar volg ik nog altijd Italiaans en een nieuwe cursus kleur en stijladvies). Drukke tijden dus.
 
Elke vrije minuut naaide ik een babyjurkje in elkaar voor een babytje dat 5 weken te vroeg geboren werd, maar daarover later meer op de blog. Vadaag een snel brei projectje.
 
Ik maakte een bladwijzer. Niet zozeer omdat ik dit nodig had (ik lees tegenwoordig op een e-reader), maar om het patroon eens uit te testen.
Ik gebruikte volgend patroon: Tammy's bookmark dat ik op Ravelry vond.
 
 
Ik maakte 2 patroonherhalingen en dan de punt. Ik wilde niet dat de bladwijzer supergroot zou worden.

 
Voor de geinteresseerden ik ben momenteel "De drie laatste dagen van Pompeii" aan het lezen van Alberto Angela. Het gaat over de uitbarsting van de Vesuvius en de mensen die toen in de stad leefden. Het is in roman vorm geschreven met ook veel geschiedkundige informatie over het leven van toen. Een echte aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten