woensdag 29 juni 2016

Vakantie

Eind juni, de tijd waarin iedereen uitkijkt naar VAKANTIE!
 
Voor mij dit jaar iets anders. Ik ben lange tijd werkloos geweest en heb ondertussen een job gevonden aan de kust. Ik ben zelf van Antwerpen, maar kan daar verblijven. Eens geprobeerd en direct aangeworven, na meer dan 400 sollicitaties in A'pen...
 
Ik werk nu in een kledingzaak, een outletshop die enkel tijdens het weekend van vrijdag tot zondag geopend is. Het is niet veel maar een goed begin. Tijdens de vakanties worden de uren uitgebreidt tot een full time.
 
Vandaar dat ik even dit bericht schrijf. Ik zal tijdens de zomermaanden tweewekelijks een bericht op de blog plaatsen. Allemaal naaisels en breisels die ik onlangs maakte en nog geen tijd heb voor gehad  om te publiceren.
Kom dus zeker regelmatig eens een kijkje nemen.
 
Ik wens iedereen een fijne vakantie toe en iedereen die moet werken onze tijd komt nog wel!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten