woensdag 11 mei 2016

An airy love affair part 3

Mijn kantsjaal waar ik mee bezig was is klaar!
Ik heb er iets meer dan 1 maand aan gewerkt. Het leuke was dat er verschillende patroontjes in 1 sjaal zitten. Hierdoor heb je onder het breien veel afwisseling, maar kan je ook zelf je eigen sjaal samenstellen.
 
Dit heb ik dan ook gedaan. Mijn 1e plan was om een 2 brede voorstukken te breien zonder knoopsgat. Toen ik met het ruggedeelte klaar was ben ik van gedacht veranderd. Ik maakte toch een knoopsgat (zo kan de sjaal op verschillende manieren gedragen worden) en maakte een smal voorstuk. Zo zitten er in totaal 4 patronen in de sjaal (breed voorstuk, rugstuk, knoopsgat en het smalle voorstuk).
 
Breed voorstuk:
 
Rugstuk:
 
Knoopsgat:
 
Smal voorstuk:
 
Sjaal door het knoopsgat: 
 
Losjes omgeslagen:
 
Voor verdere info over de gebruikte wol en het patroon zie deze en deze blogpost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten